20 september 2008

wie zijn wij?


wie zijn wij ?
Ik ben Mathieu , vader van 2 kinderen, waarvan er 1 heel enthousiast mee vist. De andere kan je betitelen als part time vissers. Wij komen uit Leiden. Sinds een aantal weken heb ik de snoek hobby weer aardig opgepakt, mede omdat Daan enthousiast begon te vissen. In het seizoen 1983-1984, wist ik mijn huidige PR's Snoek en Snoekbaars te scoren. Resp.117 cm en 89cm. In 2000-2001, ving ik mijn PR Baars, 42 cm. In 2003-2004 ving ik mijn PR Zeelt , 59cm en 3750 gram .(Grootste snoek in dit prille seizoen is 100 cm)
Daan (7 jaar). Sinds een jaar ben ik enthousiast aan het vissen. Ik ben begonnen met het vangen van witvis . alle vis is nog steeds een favoriete bezigheid van mij, maar helaas niet van mijn vader (mijn vismaat). , beperkt zich tot de roofvissen. Mijn PR's zijn: Snoek 100cm, Snoekbaars 0cm en Baars 12cm. Ik vis veel minder dan mijn vader. Ik moet het dus niet van de aantallen hebben, maar probeer mijn vader te verslaan met de grootste.
Roseanne 10 jaar
Zoals geschreven part timers. Ik ga niet graag met mijn vader mee, maar het moet niet de koud zijn en regen ben ik niet zo'n liefhebber van. Ik heb een keer brasem op een middag gevangen. Met opa kees .Dat was de grootste toen 65cm, tevens mijn PR.
Jolanda
Zoals ook geschreven part timers. Moeder van de 2 hierboven. Zorg voor de broodjes en andere dingen.

Veel lees plezier.

Geen opmerkingen: